Aspekty techniczne nadbudowy nieruchomości
Dla kogo: szkolenie skierowane do osób zajmujących się zarządzaniem i administrowaniem nieruchomości, które w najbliższym czasie zostaną przebudowane. Na szkoleniu przedstawione zostaną zagadnienia związane z całem procesem inwestycyjnym podczas nadbudowy nieruchomści.
Program szkolenia:
1. Przygotowanie organizacyjne ( określenie celów, podział zadań, określenie sposobu realizacji).
2. Wstępny plan (analiza celów, sposobów działania, szacowanie kosztów, wstępny harmonogram działań, analiza zagrożeń).
3. Zainicjowanie działań ( przygotowania formalno prawne, podjęcie decyzji o przystąpieniu do realizacji inwestycji).
4. Zaplanowanie inwestycji ( ustalenie celów, przyjęcie sposobów działania, kalkulacja kosztów, harmonogram działań, analiza ryzyka i zagrożeń).
5. Przygotowanie inwestycji ( wybór i zatrudnienie podmiotów realizujących inwestycje, przygotowanie dokumentów, uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji).
6. Realizacja inwestycji ( wejście na roboty, nadzór, odbiór prac).
7. Zakończenie inwestycji ( uzyskanie niezbędnych decyzji, określenie dalszych działań, rozliczenie inwestycji, ocena realizacji inwestycji).
8. Cel wykonania nadbudowy ( sposoby realizacji, korzyści dla wspólnoty ).
9. Aspekty prawne ( Ustawa o własności lokali, Kodeks Cywilny, Przepisy Prawa budowlanego).
10. Aspekty organizacyjne ( uchwały wspólnoty, przyjęcie sposobu działania, projekt, przygotowanie inwestycji, wykonawca, realizacja inwestycji, zakończenie inwestycji).
Osoba prowadząca: Michał Substyk – wieloletni praktyk na rynku zarówno nieruchomości mieszkaniowych w starych i nowo wybudowanych zasobach, jak i nieruchomości komercyjnych. Licencjonowany zarządca nieruchomości z doświadczeniem deweloperskim w zakresie analiz runku nieruchomości, planowania i realizacji procesów inwestycyjnych.