Pozyskiwanie nieruchomości do zarządzania
Praktyczne porady w zakresie technik marketingowych i operacyjnych przy pozyskiwaniu i przejmowaniu nieruchomości.
Czy wiesz...
- Czy widziałeś siebie, gdy prowadzisz rozmowę handlową?
- Czy wiesz jak odczytać emocje rozmówcy po uścisku dłoni i jaka strategię negocjacyjna przyjmie wobec ciebie?
- Czy wiesz, że wybór miejsca przy stole jest sygnałem nastawienia do negocjacji z Tobą?
- Czy Twoi partnerzy będą mieć skrupuły przed wykorzystaniem mowy ciała w negocjacjach i rozmowie handlowej?
- Jaka forma reklamy jest najskuteczniejsza przy pozyskiwaniu nieruchomości do zarządzania?
- Jak przygotować ofertę na zarządzanie?
- Że treść oferty ma wpływ na późniejszą realizację umowy o zarządzanie.
- Jak skalkulować cenę do oferty?
- Jak postępować przy przejęciu nieruchomości?
- Czy potrzebna jest inwentaryzacja nieruchomości przy jej przejęciu?
Korzyści ze szkolenia:
- Poznanie technik marketingowych
- Opracowanie, poprawienie, doprecyzowanie własnej autoprezentacji w trakcie sprzedaży oferty.
- Opanowanie sztuki odczytywania mowy ciała klientów i ich nastawienia.
- Przećwiczenie umiejętności prezentowania oferty z wykorzystaniem mowy ciała i komunikatów werbalnych.
- Nauczenie się wykorzystania komunikacji werbalnej i niewerbalnej podczas sprzedaży.
- Omówiona zostanie zawartość oferty oraz sposób kalkulacji ceny.
- Omówione zostaną obowiązki w zakresie obowiązkowych kontroli obiektu budowlanego.
- Omówione zostaną etapy przejmowania nieruchomości.
Do lamusa odchodzi prezentacja oferty w firmie w pozycji siedzącej. Coraz częściej od managera i osób obsługujących klienta oczekuje się dokonywania profesjonalnej prezentacji oferty. Dotychczas managerowie i handlowcy opanowywali operowanie głosem oraz tricki negocjacyjne. Przyszedł czas na „wrzucenie kolejnego biegu”. Czas na poznanie technik komunikacyjnych i marketingowych dających przewagę nad klientem i co ważne nad konkurencją.
Celem modułu praktycznego szkolenia jest przedstawienie metod postępowania przy poszukiwaniu i pozyskiwaniu nieruchomości do zarządzania. Omówiona zostanie rola oferty, oraz podane schematy jej przygotowywania i kalkulowania ceny. Przedstawiona zostanie socjotechnika prowadzeni rozmów z kontrahentem. Wyjaśniona zostanie rola inwentaryzacji przy przejęciu nieruchomości.
Odbiorcy szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do zarządców wszystkich nieruchomości, którzy pragną rozwijać swoja działalność dbając o swój wizerunek i profesjonalizm. Jest dla managerów, którzy widzą szansę w wykorzystaniu mowy ciała do:
- własnej autoprezentacji,
- zaprezentowania oferty jako cennej i wartościowej,
- zrozumienia partnerów biznesowych i ich nastawienia,
- potwierdzenia, że druga strona wykorzystuje mowę ciała do negocjacji,
- obrony przed klientami wykorzystującymi komunikację niewerbalną do manipulowania procesem negocjacji i rozmowy handlowej.
Cena szkolenia:
Koszt uczestnictwa: 320 zł brutto/osoba
Cena zawiera:
- materiały szkoleniowe
- całodzienny serwis kawowy
- warsztaty praktyczne i konsultacje z trenerem
zapisz się formularz (doc)MODUŁ PIERWSZY - PREDYSPOZYCYJNY
Prezentacja mieszkania prezentacji nie równa. Jaki mam styl prezentowania przed klientem?
- Dobór stylu do reprezentowanej firmy oraz temperamentu.
- Rodzaje prezentacji i najczęściej popełniane błędy w prezentacji mieszkania
- Pierwsze wrażenie a sukces.
- Budowa wizerunku poza słowami - przestrzeń, władza, status, symbolika.
- Czego nie powinno się robić przed prezentacją. Ograniczenia żywnościowe przed rozmową handlową – winowajcą negatywnego odbioru nie jest tylko czosnek.
Mowa ciała w kontaktach z klientem i w promocji firmy
- Gesty pewności siebie, uzupełniające słowa.
- Emocje w ruchach ciała – kinezyka.
- Kontakt wzrokowy.
- Poruszanie się w przestrzeni.
- Sygnały niepewności, kłamstwa, stresu, wiarygodności.
- Proksemika- jak zarządzać przestrzenią by zbudować dobre relacje.
- Haptyka – dotyk a kreowanie relacji.
- Chronemika – zarządzanie czasem w kontaktach z klientami.
- Budowanie zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała.
Mowa niewerbalna klientów
- Co oni myślą, gdy z nimi rozmawiam?
- Rozmowa to proces – jak z monologu zrobić dialog.
Operowanie głosem
- Ustalenie kompetencji komunikacyjnych
- Ćwiczenia komunikacji z klientem.
- Tempo mówienia i inne walory głosu – a wiarygodność , przekonywanie i zrozumienie przekazywanej klientowi treści.
Techniki wywierania wpływu:
- Potęga sugestii oraz emocji w perswazji.
- Skuteczne techniki wykorzystywane w trakcie komunikacji z klientem.
Wizerunek i wiarygodność firmy i produktu.
- Wizerunek - co to jest?
- Znaczenie wizerunku dla realizacji celów sprzedażowych.
- Kto tworzy wizerunek?
- Rola pracownika w tworzeniu wizerunku.
Tradycyjne narzędzia marketingu.
- Promocja - specyfika i przydatność działań.
- Sprzedaż osobista.
- Promocja dodatkowa, kupony, talony, bony zniżkowe.
- Wydarzenia w firmie.
- Marketing a realna sprzedaż.
- Merchandising, czyli tworzenie wizerunku produktu.
- Marketing internetowy,Telemarketing.
Nowoczesne narzędzia marketingu.
- Marketing internetowy: witryny, wyszukiwarki, reklama - formy i trendy, e-mailing.
- Społeczności internetowe – portale, grona.
- Marketing wirusowy, spamy, blogi, chat-y, fora dyskusyjne.
- Marketing bezpośredni, partyzancki (guerilla marketing), szeptany i ukryty.
- Experiential Marketing.
- Event marketing.
- Customer Relationship Management.
- Programy lojalnościowe.
- Relationship marketing.
- Customer Experience Manag
MODUŁ DRUGI - PRAKTYCZNY
Metody pozyskiwania nieruchomości do zarządzania:
- przetargi, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, koszty, wadia i kaucje, zagrożenia związane z przetargami,
- wyszukiwanie nieruchomości do zarządzania,
- polecenie i rekomendacja,
- własne kontakty
Oferta
- zasady przygotowywania oferty,
- wpływ oferty na umowę o zarządzanie,
- zawartość oferty,
- kalkulacja ceny,
- negocjacje cenowe i ich wpływ na zawartość oferty,
Przejecie nieruchomości
- przejecie obiektu,
- przejecie dokumentacji
- inwentaryzacja nieruchomości i dokumentacji, jej cel i skutki dla zarządcy i jego pracy.
Spotkanie poprowadzą: Maurysy Seweryn - moduł predyspozycyjny i Michał Substyk - moduł praktyczny
Maurycy Seweryn – Wykładowca „Autoprezentacji i wystąpień publicznych” oraz „Etykiety w biznesie” w Studium Podyplomowym oraz „Komunikacji społecznej” na kierunku Dziennikarstwo i PR w Wyższej Szkole Handlowej w Radomiu. Wykładowca „Komunikacji społecznej” w WSBiO w Warszawie. Jako jedyny przeprowadził w 2012 roku badania na temat wiarygodności prezenterów i mowy ciała w Polsce. Komentuje mowę ciała dla TVN „Fakty”, Polskiego Radio i dziennika.pl.
Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. Były doktorant w Katedrze Zarządzania WSPiZ im. Leona Koźmińskiego. Absolwent Krajowego Centrum Edukacji Europejskiej oraz Studium Stosunków Międzynarodowych IPB.
Doświadczenie w komunikacji i kreowaniu wizerunku zdobywa od 1995. Przeszedł drogę od szeregowego pracownika do stanowiska kierownika projektu, dyrektora ds. sprzedaży, dyrektora ds. public relations, wiceburmistrza Dzielnicy Ochota. Prowadził biuro prasowe byłego marszałka – p. Marka Borowskiego. Przeprowadził wiele kampanii wizerunkowych i PR. Założyciel Warszawskiej Grupy Doradców Public Relations.
Michał Substyk jest licencjonowanym zarządcą nieruchomości, posiada licencję Nr 7687, uzyskaną w roku 2001. Przez wiele lat pracował w firmach deweloperskich, gdzie uczestniczył w realizacji projektów deweloperskich, zarządzał nieruchomościami deweloperskimi, uczestniczył w przekazywaniu nieuchomości wspólnotom mieszkaniowym. Od 2009 prowadzi własną działalność gospodarczą między innymi w zakresie zarządzania nieruchomościami po deweloperskimi. Jest członkiem honorowym Stowarzyszenia Przedsiębiorczości w Nieruchomościach oraz członkiem Komisji Odpowiedzialności Zawodowej zarządców nieruchomości. Jest autorem licznych publikacji, w tym książkowych oraz renomowanym wykładowcą na kursach i szkoleniach dla zarządców nieruchomości.
Organizatorem kursu jest
Grupa szkoleniowo-eventowa Paulina Gajownik
Mariańskie Porzecze 87, 08-470 Wilga
NIP: 826-214-99-48 REGON: 361777826