Jak zbudować wizerunek firmy na rynku nieruchomości?
Szkolenie adresowane jest do osób zajmujących się szeroko rozumianym rynkiem nieruchomości pragnących rozwinąć swoją działalność i budować wizerunek w mediach, Internecie, społeczności lokalnej.Managerowie doceniają znaczenie budowania wizerunku swojej firmy w mediach oraz wartości, jakie daje dobrze przygotowana reklama. Rozwój rynku nieruchomości, wzrost liczby konkurujących firm dyktuje nowe reguły walki o klienta i pozycję w branży. Jak wiadomo Public Relations i marketing to dźwignia handlu także dla zarządców nieruchomości, pośrednikom w ich obrocie i rzeczoznawców majątkowych. Celem szkolenia jest zaprezentowanie zasad i technik działania PR w nowoczesnej firmie.
zapisz się formularz (doc)1) Co to jest PR? Rola PR w nowoczesnej firmie. Podstawowe cele skutecznego Public Relations.
2) Firma – media - klienci. Jak skutecznie zaprezentować swoją ofertę i wygrać z konkurencją na rynku nieruchomości?
3) Strategia PR i marketingu firmy i jej oferty:
- cele i podstawy planowania w PR,
- jak dobrze wypromować swoje usługi na rynku?
4) Prezentacja prezesa jako element budowy wizerunku firmy.
5) Zasady współpracy z mediami i formułowanie przekazu korzystnego dla firmy.
6) Komunikacja i PR w Internecie.
7) Oczekiwania dziennikarzy, czyli jak czytelnie i profesjonalnie przygotować się do rozmowy z dziennikarzem. Wypowiedz w radio, przed kamerą i wystąpienie publiczne na zebraniach.
8) Jak nie dać się wodzić za nos, czyli prawa i zasady rzetelnej komunikacji i dobrych relacji z dziennikarzami:
- obowiązki dziennikarza – wybrane zagadnienia prawne,
- ochrona przed manipulacją,
- wiarygodny i pozytywny komunikat,
- sprostowanie jako ostateczność.
9) Różnice w przekazie, czyli jak i kiedy prawidłowo i skutecznie wykorzystać różne media do prezentacji firmy i jej produktów:
- media elektroniczne,
- Internet,
- media drukowane,
- media branżowe.
10) Wydarzenia medialne:
- imprezy okolicznościowe,
- koncerty charytatywne,
- przygotowanie innych wydarzeń medialnych,
- patronat medialny i imprezy masowe,
- kampanie społeczne jako element kreacji wizerunku firmy.
11) Media lokalne i ich znaczenie w prezentacji firmy.
12) Relacje z administracją jako szansa promocji firmy – wykorzystanie mediów instytucjonalnych i społecznych.
13) Zadania pracowników w promowaniu firmy.
14) Wykorzystanie organizacji pozarządowych i partnerów społecznych do kreacji wizerunku firmy i relacji z mediami.
15) Pytania i odpowiedzi.
Maurycy Seweryn – Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Krajowego Centrum Edukacji Europejskiej. Stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. Były doktorant w Studium Doktoranckim Katedry Zarządzania Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Doświadczenie w PR zdobywa od 1995 roku jako rzecznik instytucji publicznych, polityków, organizacji pozarządowych i firm. Szlify urzędnicze zdobył w Kancelarii Premiera, MSWiA oraz jako wiceburmistrz Dzielnicy Ochota w Warszawie. Ma na swoim koncie wiele udanych kampanii społecznych, wyborczych i wizerunkowych oraz ponad 2000 publikacji prasowych. Doradca ds. public affairs i public relations w Warszawskiej Grupie Doradczej.