Jak namówić klienta na wyłączność?
Szkolenie skierowane do:
- pośredników w obrocie nieruchomościami;
- agentów nieruchomości;
- deweloperów;
- osoby zainteresowane obrotem nieruchomościami.
Cel szkolenia:
Seminarium ma na celu pokazanie jednej z metod pracy pośrednika. Słuchacze poznają argumenty za wybraniem stylu z zastrzeżeniem wyłączności obsługi klienta, jako jednej z opcji. Nauczą się, jakie są pozytywne i negatywne skutki takiego stylu , co pozwoli im wzbogacić arkana zawodu pośrednika i uczynić go ciekawszym.
Program szkolenia:
1. Wyłączność: skąd się wzięła? Podstawa prawna i właściwa definicja
2. Dlaczego pośrednicy nie podpisują umów z klauzulą wyłączności?
3. Czy wszystkie oferty przyjmować na wyłączność?
4. Sztuka argumentacji: wskazanie korzyści i odpieranie zastrzeżeń
5. Czy wiesz dlaczego oferty wyłączne są lubiane przez kupujących?
6. Co się stanie, jeśli nie będziemy powszechnie stosować wyłączności?
7. Argumenty za „wyłącznością” z punktu widzenia MLS
8. Właściwe zapisy w umowie pośrednictwa z klauzulą wyłączności
Osoba prowadząca:
Jolanta Urban - licencjonowany pośrednik w obrocie nieruchomościami /lic.272/, od 1989 roku prowadząca własne biuro, wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym, UAM i w Wyższej Szkole Bankowej, prowadząca praktyki zawodowe. Wieloletni członek Komisji Odpowiedzialności Zawodowej