Lider na rynku nieruchomości
Szkolenie dla:
Szkolenie adresowane jest do osób zajmujących się szeroko rozumianym rynkiem nieruchomości pragnących rozwinąć swoją działalność i budować wizerunek w mediach, Internecie, społeczności lokalnej..
Cel szkolenia:
Managerowie doceniają znaczenie budowania wizerunku swojej firmy w mediach oraz wartości, jakie daje dobrze przygotowana reklama. Rozwój rynku nieruchomości, wzrost liczby konkurujących firm dyktuje nowe reguły walki o klienta i pozycję w branży. Jak wiadomo Public Relations i marketing to dźwignia handlu także dla zarządców nieruchomości, pośrednikom w ich obrocie i rzeczoznawców majątkowych. Celem szkolenia jest zaprezentowanie zasad i technik działania PR w nowoczesnej firmie.
Program szkolenia:
1. Co to jest PR? Rola PR w nowoczesnej firmie. Podstawowe cele skutecznego Public Relations.
2. Firma-media-klienci. Jak skutecznie zaprezentować swoją ofertę i wygrać z konkurencją na rynku nieruchomości?
3. Strategia PR i marketingu firmy i jej oferty:
a) cele i podstawy planowania w PR,
b) jak dobrze wypromować swoje usługi na rynku?
4. Prezentacja prezesa jako element budowy wizerunku firmy.
5. Zasady współpracy z mediami i formułowanie przekazu korzystnego dla firmy.
6. Komunikacja i PR w Internecie.
7. Oczekiwania dziennikarzy, czyli jak czytelnie i profesjonalnie przygotować się do rozmowy z dziennikarzem. Wypowiedz w radio, przed kamerą i wystąpienie publiczne na zebraniach.
8. Jak nie dać się wodzić za nos, czyli prawa i zasady rzetelnej komunikacji i dobrych relacji z dziennikarzami:
a) - obowiązki dziennikarza – wybrane zagadnienia prawne,
b) - ochrona przed manipulacją,
c) - wiarygodny i pozytywny komunikat,
d) - sprostowanie jako ostateczność.
9. Różnice w przekazie, czyli jak i kiedy prawidłowo i skutecznie wykorzystać różne media do prezentacji firmy i jej produktów:
a) media elektroniczne,
b) Internet,
c) media drukowane,
d) media branżowe.
10. Wydarzenia medialne:
a) imprezy okolicznościowe,
b) koncerty charytatywne,
c) przygotowanie innych wydarzeń medialnych,
d) patronat medialny i imprezy masowe,
e) kampanie społeczne jako element kreacji wizerunku firmy.
11. Media lokalne i ich znaczenie w prezentacji firmy.
12. Relacje z administracją jako szansa promocji firmy – wykorzystanie mediów instytucjonalnych i społecznych.
13. Zadania pracowników w promowaniu firmy.
14. Wykorzystanie organizacji pozarządowych i partnerów społecznych do kreacji wizerunku firmy i relacji z mediami.
15. Pytania i odpowiedzi.
Osoba prowadząca:
Maurycy Seweryn – Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Krajowego Centrum Edukacji Europejskiej. Stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. Były doktorant w Studium Doktoranckim Katedry Zarządzania Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Doświadczenie w PR zdobywa od 1995 roku jako rzecznik instytucji publicznych, polityków, organizacji pozarządowych i firm. Szlify urzędnicze zdobył w Kancelarii Premiera, MSWiA oraz jako wiceburmistrz Dzielnicy Ochota w Warszawie. Ma na swoim koncie wiele udanych kampanii społecznych, wyborczych i wizerunkowych oraz ponad 2000 publikacji prasowych. Doradca ds. public affairs i public relations w Warszawskiej Grupie Doradczej.
zapisz się formularz (doc)