Outsourcing usług związanych z obsługą nieruchomości
Współpraca zarządcy/administratora z podwykonawcami w zakresie bieżącej obsługi nieruchomości
Czy wiesz…
- Jakie usługi można zlecić firmą zewnętrznym?
- Jak znaleźć dostawcę usługi i w jaki sposób wybrać najlepszego dla danego typu nieruchomości?
- Jak powinna być sporządzona umowa z dostawcą? Na co zwracać uwagę?
- Jak prawidłowo powinna przebiegać współpraca? jakie zasady stosować?
Korzyści ze szkolenia:
- Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób znaleźć dostawcę usługi i jak wybrać tego najlepszego?
- Jak dobrać zakres usług do oferowanej ceny lub jak zmieścić się w budżecie?
- Jak powinna być profesjonalnie sporządzona umowa i jakie zapisy powinna zawierać, by zabezpieczała w odpowiedni sposób interesy klienta jak i zarządcy?
- Uczestnicy zapoznają się ze sprawdzonymi w praktyce zasadami współpracy z klientem, podwykonawcą i na styku wszystkich trzech stron
Na przestrzeni kilku ostatnich lat badając i analizując rynek nieruchomości mieszkaniowych, biurowych oraz handlowych pod kątem outsourcingu usług związanych z obsługą nieruchomości ujawniły się poważne błędy popełniane przez zarządców nieruchomości. Dotyczą one zarówno niewiedzy na temat możliwości wykorzystania outsourcingu w różnych aspektach „życia codziennego” nieruchomości, jego wielu zalet, ale i zagrożeń wynikających ze złego wprowadzenia
Odbiorcy szkolenia:
Szkolenie adresowane jest do zarządców, administratorów nieruchomości, właścicieli obiektów i budowli jak również do działów administracyjnych we wszelkiego rodzaju firmach. Odbiorcami szkolenia są także pracownicy spółdzielni mieszkaniowych zarządzający ich zasobami, jak również pracownicy urzędów – osoby zarządzające mieniem własności publicznej.
Program szkolenia realizuje 8 godzin edukacyjnych wg § 6 ust. 1 rozporządzenia z dnia 17 kwietnia 2008 r. w sprawie doskonalenia zawodowego przez rzeczoznawców majątkowych, pośredników w obrocie nieruchomościami oraz zarządców nieruchomości (Dz. U. Nr 80, poz. 475).
Cena szkolenia:
Koszt uczestnictwa: 280 zł/osoba
Cena zawiera:
- materiały szkoleniowe
- 2 przerwy kawowe
- warsztaty praktyczne i konsultacje z trenerem
zapisz się formularz (doc)Podczas praktycznego szkolenia omówimy:
Część I
- Jakie usługi zarządca nieruchomości może zlecić firmom zewnętrznym?
- Jak znaleźć odpowiedniego dostawcę danej usługi dla konkretnego typu nieruchomości? Jak przeprowadzić proces wyłonienia dostawcy usługi?
- W jaki sposób wybrać najlepszego mając na uwadze stosunek oferowanej ceny do proponowanego zakresu prac.
Część II
- Umowa pomiędzy klientem/zarządcą, a dostawcą usługi na przykładzie umowy z firmą świadczącą usługi porządkowe.
- Jakie zapisy są niezbędne, na co zwracać uwagę przy zawieraniu umowy?
- Czy zapisy o stosowaniu kar są potrzebne?
Część III
- Przebieg współpracy z dostawcą usługi - najczęściej popełniane błędy przez zarządców nieruchomości,
- jak dostawcy próbują zminimalizować koszty świadczenia usługi i jaki ma to wpływ na jakość usługi.
- W jaki sposób egzekwować zapisy umowy?
- Jak powinna przebiegać kontrola dostawcy usługi?
Spotkanie poprowadzi Paweł Skrzydelski – licencjonowany zarządca nieruchomości, absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Podyplomowych Studiów Rzeczoznawstwa Majątkowego na Uniwersytecie Warszawskim, Psychologii Biznesu dla menedżerów w Akademii Leona Koźmińskiego, doświadczony menedżer w zakresie zarządzania i organizacji przedsiębiorstw oraz zarządzania zasobami ludzkimi.