PORTFEL PEŁEN KLIENTÓW czyli Jak zatrzymać starych klientów i pozyskać nowych?
W dzisiejszym biznesie niezależnie od branży najważniejszy jest klient .
Powód? Najbardziej prozaiczny z możliwych, to on na końcu zasila nasze konto i stanowi o naszym rynkowym „być albo nie być”.
„…Bez sprzedaży upadają nawet największe i najmądrzej działające firmy.
Jest ona iskrą zapalającą silnik przedsiębiorstwa…”
Brian Tracy
Właścicielom, Zarządcom i Menedżerom Sprzedaży sen z powiek spędzają katastroficzne wizje ciszy w eterze i braku jakichkolwiek zamówień, zleceń itp.
• Jak tego uniknąć?
• Czy lepiej dbać o klientów już pozyskanych czy ciągle zdobywać nowych?
• Czy istnieje złoty środek?
• Jakie działania podjąć, aby skutecznie zatrzymać starych, a jakie by znaleźć nowych?
• Czy można je jakoś połączyć?
Na te i inne pytania odpowiemy w trakcie naszych warsztatów. Podamy praktyczne narzędzia do realizacji założeń handlowych. Pokażemy Ci jak:
• Zadbać o relacje i zwiększyć satysfakcję obecnych klientów
• Zrozumieć psychologię sprzedaży
• Efektywnie stosować techniki sprzedaży
• Pozyskiwać nowych klientów i dzięki temu mieć pełen nie tylko portfel, ale i „poczekalnię”
Szkolenie dedykowane jest osobom, którym nieobca jest troska o obecnych i przyszłych klientów swych organizacji, chcących zgłębić tajniki psychologii sprzedaży i udoskonalić jej techniki.
Pamiętaj!
Każdy ma takie zyski i takich klientów na jakich sam sobie zasłużył…
1. Wszystko jest transakcją – co naprawdę kupuje nasz klient?
- Zagadnienie współczesnej sprzedaży
- Przewaga konkurencyjna
- Zasada Pareto
2. Od czego zależy Twój zysk?
- Budowanie trwałych relacji w biznesie
- Pomoc, nie sprzedaż
- Wizerunek
- Profesonalizm
- Bądź menedżerem własnej sprzedaży
- Zarządzanie sobą w czasie – wprowadzenie.
- Planowanie sprzedaży
- Metody wyznaczania celów
- Analiza sprzedaży
- Delegowanie
- Menedżer własnego dnia.
- Ustalanie hierachii zadań.
- Pożeracze czasu.
3. Warsztat handlowy
- 5 etapów procesu sprzedaży
- Techniki finalizowania sprzedaży
- Przewidywanie i odpowiadanie na zarzuty.
4. Pozyskiwanie nowych klientów
- Profil klienta
- Gdzie znaleźć klientów
- Jak szukać klientów
Aleksandra Połcik, absolwentka Politechniki Warszawskiej, Wydział Geodezji i Kartografii, Doktorantka na rodzimym wydziale. Trener w sztuce NLP certyfikat wydany przez Ph.D. Christina Hall NLP Meta Master Trainer; The Society of Neuro-Linguistic Programming California. Ośmioletnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów rozwojowych. Działalność zawodowa przede wszystkim obejmuje edukację i rozwój sił sprzedaży. Od 5 lat pracuje w segmencie rynku nieruchomości i inwestycji.