Public Affairs czyli relacje z władzami, urzędnikami i samorządem.
Według definicji Public Affairs to komunikacja między firmą a władzami, urzędami, środowiskami opiniotwórczymi i prawodawcami. Coraz większa współpraca rynku nieruchomości z sektorem publicznym wymaga budowania prawidłowych i transparentnych relacji z administracją, jako partnerem i klientem. Długofalowa i konsekwentna kooperacja z instytucjami państwowymi jest korzystna dla zarządców nieruchomości, rzeczoznawców majątkowych i pośredników w obrocie nieruchomościami, ponieważ kładzie grunt pod przedsięwzięcia inwestycyjne, zrozumienie misji i znaczenia ich pracy dla społeczeństwa. Niekiedy Public Affairs pozwala na wsparcie potrzeb funkcjonowania na danym terenie.
Szkolenie skierowane do:
-zarządców nieruchomości
-pośrednikow w obrocie nieruchomosciami
-rzeczoznawców majatkowych
-do osób zajmujących się szeroko rozumianym rynkiem nieruchomości pragnących rozwinąć swoją działalność i budować pozytywne relacje z burmistrzami, radnymi, urzędami i społecznością lokalną.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest zaprezentowanie zasad i technik działania Public Affairs na rynku nieruchomości oraz wskazanie często popełnianych błędów w tej dziedzinie. Dodatkowym atutem szkolenia jest zaprezentowanie relacji z władzami samorządowymi jako podstawowym partnerem zarządców, pośredników i rzeczoznawców.
Program szkolenia:
1. Co to jest Public Affairs i jakie jest ich miejsce w nowoczesnej firmie działającej na rynku nieruchomości.
2. Jak nie popełnić błędu w relacjach z administracją publiczną.
3. Skuteczne sposoby komunikacji z instytucjami publicznymi, urzędami i samorządowcami. Jak być dobrze postrzeganym?
4. Nieruchomości - władza - media lokalne i Internet. Jak wygrać spory z administracją? Jak zdobyć przewagę na lokalnym rynku nieruchomości?
5. Relacje prezesa i administratora z samorządem. Jak dopiąć swego w kontakcie z urzędami?
6. Narzędzia relacji z administracją w praktyce, w tym:
a) przygotowanie prezentacji,
b) negocjacje i rozmowy z urzędnikami
c) reklama w mediach
d) kampanie społeczne ,
e) konsultacje społeczne.
7. Jak uzyskać patronat instytucjonalny:
a) eventy,
b) inicjatywy firmy,
c) przygotowanie innych wydarzeń medialnych,
d) patronat instytucjonalny i imprezy masowe.
e) budowa własnej organizacji pozarządowej.
8. Pytania i odpowiedzi.
Osoba prowadząca:
Maurycy Seweryn – Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Krajowego Centrum Edukacji Europejskiej. Stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. Były doktorant w Studium Doktoranckim Katedry Zarządzania Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Doświadczenie w PR zdobywa od 1995 roku jako rzecznik instytucji publicznych, polityków, organizacji pozarządowych i firm. Szlify urzędnicze zdobył w Kancelarii Premiera, MSWiA oraz jako wiceburmistrz Dzielnicy Ochota w Warszawie. Ma na swoim koncie wiele udanych kampanii społecznych, wyborczych i wizerunkowych oraz ponad 2000 publikacji prasowych. Doradca ds. public affairs i public relations w Warszawskiej Grupie Doradczej.
Szkolenie w trakcie rejestracji w Ministerstwie. Zalicza 8 godzin edukacyjnych.
zapisz się formularz (doc)