Skuteczna komunikacja interpersonalna
Szkolenie skierowane do:
- Zarządców nieruchomości
-Pośredników w obrocie nieruchomościami
-Rzeczoznawców maj ątkowych
- Pracowników firm zarządzających nieruchomościami, którzy mają szerokie kontakty z klientami oraz podwykonawcami (zarządcy, pracownicy administracji itp.).
- Szkolenie będzie przydatne także agentom nieruchomości i ich współpracownikom często kontaktującym się z klientami i potencjalnymi klientami.
Cel szkolenia:
Dzięki tym warsztatom szkoleniowym dowiesz się:
• jak się komunikować by na końcu obie strony jednakowo rozumiały sytuację i uzgodnienia,
• w jaki sposób uzyskiwać od rozmówcy niezbędne informacje,
• co zrobić by porozumieć się ze zdenerwowanym lub szczególnie wymagającym rozmówcą,
• jak zakończyć przedłużająca się rozmowę.
Program szkolenia:
1. Komunikacja – podstawowe pojęcia.
• Czemu służy komunikacja?
• Czym jest komunikacja?
• Kanały komunikacyjne.
• Nadawanie i odbieranie komunikatów.
2. Techniki efektywnej komunikacji.
• Zadawanie pytań.
• Aktywne / empatyczne słuchanie.
• Parafraza.
• Podsumowanie.
• Mowa ciała.
3. Prowadzenie rozmowy ze zdenerwowanym / wymagającym rozmówcą.
• Bodziec - reakcja czyli co zrobić by uzyskać pożądany efekt?
• Opanowanie swoich emocji.
• Umiejętne wpływanie na emocje rozmówcy.
4. Stawianie granic w trudnych sytuacjach.
• Gdzie są granice i jak je „wyczuć”?
• Jak zakomunikować obiektywne ograniczenia? - wybrane techniki.
• W jaki sposób domknąć i podsumować uzgodnienia by łatwiej było je egzekwować?
Osoba prowadząca:
Agnieszka M. Staroń – trener, coach, mediator i konsultant z praktycznym doświadczeniem zawodowym w biznesie (w tym w zajmującej się kształtowaniem wizerunku branży Public Relations) oraz wieloletnim doświadczeniem szkoleniowym. Specjalizuje się m.in. w szkoleniach z zakresu komunikacji i zarządzania. Przygotowuje też pracowników i menedżerów do różnego rodzaju wystąpień publicznych.
zapisz się formularz (doc)