Skuteczne prowadzenie spotkań handlowych
DZIĘKI TYM WARSZTATOM SZKOLENIOWYM DOWIESZ SIĘ:
• jak wykorzystywać spotkania do świadomego budowania swojego wizerunku,
• jakie mechanizmy psychologiczne kierują zachowaniem uczestników większych spotkań,
• jak wykorzystać te mechanizmy by spotkanie przebiegało sprawnie i w dobrej atmosferze,
• w jaki sposób zachować się aby wzmacniać własny autorytet u odbiorców,
• jak przygotować się do spotkania by jego prowadzenie mogło być przyjemnością,
• jak w praktyce doprowadzić do poczynienia niezbędnych uzgodnień,
• jak zapanować nad trudnymi uczestnikami i radzić sobie z „oporem” sali,
• co zrobić w sytuacjach trudnych, nieoczekiwanych, dotychczas nieznanych…
Szkolenie będzie miało charakter interaktywny. Zostanie przeprowadzone w taki sposób by uczestnicy mogli uczyć się w oparciu o własne doświadczenie i wyciągane z niego wnioski. Istotnym elementem szkolenia będą ćwiczenia pomocne w przygotowaniu uczestników do zastosowania uczonych umiejętności w praktyce.
- Przygotowanie do spotkania
- Rola celów w sprzedaży
- Stawianie celów SMART, DSC
- Pierwsze wrażenie i wizerunek handlowca
- Umawianie się na spotkanie
- Small talk
- Badanie potrzeb
- Metoda Sokratesa
- Pytania otwarte, zamknięte
- Presupozycje
- Słowa zwrotnice
- Wybory alternatywne
- Prezentacja oferty
- Sztuka argumentacji
- Język korzyści
- Technika rozbioru obiekcji
- Dozwolone ustępstwa negocjacyjne
- Zamykanie sprzedaży
- Autorefleksja nad wynikiem sprzedaży
Aleksandra Połcik, absolwentka Politechniki Warszawskiej, Wydział Geodezji i Kartografii, Doktorantka na rodzimym wydziale. Trener w sztuce NLP certyfikat wydany przez Ph.D. Christina Hall NLP Meta Master Trainer; The Society of Neuro-Linguistic Programming California. Ośmioletnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów rozwojowych. Działalność zawodowa przede wszystkim obejmuje edukację i rozwój sił sprzedaży. Od 5 lat pracuje w segmencie rynku nieruchomości i inwestycji.