Sztuka prawidłowego prowadzenia negocjacji. Naucz się działać tak, żeby dopiąć kontrakt, a strony czuły się wygrane
Na szkoleniu zostaną zaprezentowane metody skutecznych negocjacji, które pozwalą realizować zamierzone cele w relacjach z innymi ludzmi. Na szkoleniu dowiemy się jakie są kolejne etapy negocjacji w jakich sytuacjach pośrednik nie powinien brać udziału w negocjacjach, jakie dokumenty powinien przygotować i jak sprawnie poprowadzić negocjacje tak by klienci byli zadowoleni.
Szkolenie skierowane do:
- licencjonowanych pośredników w obrocie nieruchomościami
- agentów nieruchomości
- pracowników biuro obrotu nieruchomościami
- pracowników banków
- zarządców
- rzeczoznawców majatkowych
Moduł pierwszy:
1. Czym są negocjacje. Omówienie technik wpływu i wykorzystania ich w zawodzie pośrednika.
Moduł drugi:
2. Negocjacje a mediacje – kiedy pośrednik jest negocjatorem, a kiedy mediatorem.
3. Różnice, korzyści i sposoby postępowania w obu powyższych przypadkach
Moduł trzeci:
4. Fazy procesu negocjacji – sterowanie, kontrolowanie, dokumentowanie całości procesu negocjacji – czyli kiedy nie powinno się dopuszczać do negocjacji, a w jakich warunkach jest szansa na szczęśliwą finalizację kontraktu.
5. Deklaracja, protokół uzgodnień i inne dokumenty ułatwiające doprowadzenie do porozumienia stron
Moduł czwarty:
6. Rola pośrednika – kiedy pomaga, a kiedy przeszkadza w negocjacjach.
7. Dziesięć przykazań prawidłowo prowadzonych negocjacji.
8. Case study – przykłady prawidłowo i nieprawidłowo prowadzonych negocjacji. Najczęściej spotykane błędy pośrednika powodujące rozejście się stron.
Joanna Lebiedź licencjonowany Pośrednik w Obrocie Nieruchomościami. Z rynkiem nieruchomości związana nieprzerwanie od 1988 roku. Autorka wielu analiz rynku nieruchomości i publikacji prasowych cyklicznie ukazujących się w liczących się tytułach prasowych. Autor i trener licznych szkoleń dla sektora nieruchomości odbywających się na terenie całego kraju. Laureat wielu nagród i wyróżnień za działalność zawodową oraz pracę na rzecz środowiska zawodowego.