Nieruchomości szkolenia

Techniczne aspekty nadbudowy we wspólnocie mieszkaniowej

1. Przygotowanie organizacyjne ( określenie celów, podział zadań, określenie sposobu realizacji).
2. Wstępny plan (analiza celów, sposobów działania, szacowanie kosztów, wstępny harmonogram działań, analiza zagrożeń).
3. Zainicjowanie działań ( przygotowania formalno prawne, podjęcie decyzji o przystąpieniu do realizacji inwestycji).
4. Zaplanowanie inwestycji ( ustalenie celów, przyjęcie sposobów działania, kalkulacja kosztów, harmonogram działań, analiza ryzyka i zagrożeń).
5. Przygotowanie inwestycji ( wybór i zatrudnienie podmiotów realizujących inwestycje, przygotowanie dokumentów, uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji).
6. Realizacja inwestycji ( wejście na roboty, nadzór, odbiór prac).
7. Zakończenie inwestycji ( uzyskanie niezbędnych decyzji, określenie dalszych działań, rozliczenie inwestycji, ocena realizacji inwestycji).
8. Cel wykonania nadbudowy ( sposoby realizacji, korzyści dla wspólnoty ).
9. Aspekty prawne ( Ustawa o własności lokali, Kodeks Cywilny, Przepisy Prawa budowlanego).
10. Aspekty organizacyjne ( uchwały wspólnoty, przyjęcie sposobu działania, projekt, przygotowanie inwestycji, wykonawca, realizacja inwestycji, zakończenie inwestycji).
 

formularz (doc)