Nieruchomości szkolenia

TECHNIKI WPŁYWU I PRAWA PERSWAZJI Czyli jak skutecznie i etycznie wpływać na decyzje, zachowania i postawę innych

Fakt, że zainteresował Cię tytuł tego szkolenia i czytasz ten tekst świadczy, że chcesz nauczyć się wywierać skuteczny wpływ na swoje otoczenie. Prawdopodobnie pragniesz też, by inni z zaciekawieniem słuchali tego, co masz im do powiedzenia, żeby na Ciebie patrzyli z jeszcze większym szacunkiem i mówili: Trafiają to mnie Pańskie argumenty/Trudno się z Panem nie zgodzić.

 

Warsztaty dedykowane są wszystkim, którzy:

• Chcą zwiększyć swe umiejętności przekonywania ludzi

• Chcą efektywnie nawiązywać kontakt z drugim człowiekiem

• Pragną zwiększyć:

• własny autorytet

• osobistą skuteczność

• efektywność w negocjacjach i kontaktach międzyludzkich

• sprzedaż


Celem szkolenia jest prezentacja technik i ogólnych praw perswazji, które pomogą Ci:

• Zbudować porozumienie i wykreować przyjazną atmosferę - niezależnie z kim i na jaki temat rozmawiasz,

• Zidentyfikować i odrzucić wzorce, których być może nieświadomie używasz wzbudzając w rozmówcy niechęć, zdenerwowanie, a nawet złość,

• Porozumiewać zgodnie ze sposobem preferowanym przez rozmówcę,

• Wywoływać pożądane zachowania, emocje i uczucia,

• Zmienić sposób widzenia danej kwestii przez drugą osobę,

• Oddziaływać w pozytywny sposób na podświadomość współpracownika lub kontrahenta,

• Rozpoznawać sygnały i bronić się przed negatywną manipulacją z zewnątrz.
 

formularz (doc)

1. Skuteczna komunikacja w kontaktach międzyludzkich

• komunikacja werbalna i niewerbalna,
• zasady komunikowania,
• komunikacja, a wywieranie wpływu

2. Czym jest wpływ społeczny i jakie są jego efekty w kontaktach z ludźmi.
• diagnoza swojego stylu komunikacyjnego,
• poznanie głównych zasad wpływu społecznego w praktyce,
• cele i metody stosowania technik wpływu w życiu i pracy zawodowej.

3. Perswazja i wpływ, a manipulacja.
• etyka, aspekty relacyjne i społeczne

4. Techniki wpływu
• apel osobisty
• ingracjacja
• inspiracja
• koalicja
• konsultacja
• legitymizacja
• presja
• racjonalna perswazja
• wymiana

5. Prawa perswazji
• prawo autorytetu
• prawo podobieństwa i sympatii
• prawo wzajemności
• prawo kontrastu
• prawo potwierdzenia oczekiwań
• prawo pozytywnych skojarzeń(efekt aureoli)
• prawo konsekwencji
• prawi limitu(reguła niedostępności)
• prawo konformizmu(dowodu społecznego
• prawo redukcji dysonansu społecznego
• prawo wolności(wyboru)
 

Aleksandra Połcik, absolwentka Politechniki Warszawskiej, Wydział Geodezji i Kartografii, Doktorantka na rodzimym wydziale. Trener w sztuce NLP certyfikat wydany przez Ph.D. Christina Hall NLP Meta Master Trainer; The Society of Neuro-Linguistic Programming California. Ośmioletnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów rozwojowych. Działalność zawodowa przede wszystkim obejmuje edukację i rozwój sił sprzedaży. Od 5 lat pracuje w segmencie rynku nieruchomości i inwestycji.